O predavaču
Izvršni direktor Strateškog distributivnog područja Srbija, Atlantic Grupe
Diplomirao na Mašinskom fakultetu, Univerziteta u Beogradu, karijeru je započeo 1993. na poziciji tehničkog direktora kompanije Interco S.A., u Juznoj Americi (Čile i Argentina), a zatim svoj karijerni put nastavlja kao generalni direktor Copters Leasing Canada u Vancouveru, od 2000. do 2001. godine. Po povratku u Srbiju, punih 15 godina posvećen je distributerskom biznisu i danas je Izvršni direktor Strateškog distributivnog područja Srbija, Atlantic Grupe.
Atlantic Grupa je svoj razvojni put do globalnog tržita, kroz uspešne akvizicije, započela pre više od dve decenije, upravo kao distributer proizvoda multinacionalnih kompanija, brzo usvajala nova znanja i efikasno ih primenjivala na sve brendove u svojoj distribuciji, a zatim i na širenje sopstvenog portflija. U to vreme Atlanticove ekspanzije na nova tržišta, tačnije od 2001. Dragomir Kostić je bio generalni director Atlantic BG d.o.o. predstavništva današnje Atlantic Grupe u Srbiji.
2010. preuzimanjem Droge Kolinske, najveći izazov Atlantic Grupe bio je ne samo dalji razvoj kompanija i svima dobro poznatih brendova kao što su Grand kafa, Smoki, Bananica, Cockta, Argeta…. već i uspostavljanje takvog sistema distribucije koji omogućava najoptimalnije servisiranje kupaca i širenje portfolija brendova Grupe na regionalnim tržištima, kao i brendova principala. Rezultat je bio objedinjavanje distributivno logističkih sistema na svim tržištima u regionu, čime je Atlantic Grupa reorganizovala svoje distributivne usluge - a sve u cilju postizanja maksimalnog iskorišćavanja prednosti koje donosi sinergija objedinjenih sistema.Tako je marta 2010. nastao i Atlantic Brands, kao distributerska firma za tržište Srbije, a Dragomir Kostić je postao Izvršni direktor društva i na toj poziciji je i danas.