O predavaču
Marketing i data strateg - stručnjak za otkrivanje poslovnih prilika iz dostupnih podataka pomoću nauke o podacima. Radila u lokalnim i globalnim kompanijama poslove uvek direktno vezane za pametnu upotrebu podataka: Mark Plan, The Coca-Company, Focus MR (partner, prvi uspešan exit - globalna kompanija GfK je otkupila kompaniju). Kao direktor GfK upravljala poslovima marketing istraživanja i konsaltinga u osam zemalja Adriatic regije. Bila na čelu razvoja poslovanja GfK u Centralnoj i Istočnoj Europi u oblasti Integracije tržišnih podataka i napredne analitike. Od 2019. godine partner i direktor u kompaniji DATA DO koja pomaže kompanijama da efikasnije upravljaju podacima. Sarađivala sa i bila konsultant brojnijm kompanijama kao što su Ahold Delhaize, Coca-Cola, Nelt, Unilever, Bambi, Carlsberg, Molson Coors, United Cloud, Erste... Chevening stipendista, Diplomirani ekonomista – master (Ekonomski fakultet u Beogradu), MBA Sheffield University, UK. Predavač na predmetima Principi marketinga i Marketing istraživanja i analitika na FEFA fakultetu, sertifikovani konsultant za digitalnu transformaciju pri Centru za digitalnu transformaciju.